mkt funderingar...

nu är det mkt som surrar..
inga livsavgörande saker utan mest
tankar..

..pappa (oskars morfar) & syster kommer!
de har bokat boende.. så nu är allt klart..
det ska bli kul att ses och få visa upp allt
så nu planeras det ska ni veta..

..öppna förskolan..
ska jag eller ska jag inte...?
jag behöver lära känna fler i Umeå
men jag känner mig osäker.. på vad jag vill få ut

..fått kontakt med släkt
som väckt mkt minnen och tankar..

..skolarbete
jag har hjälpt en klasskamrat en del
och det har varit givande.. kul..

..kärleken till min son
den går inte att beskriva i ord..
jag kan inte sluta se på honom.. röra vid han
ser hans små framsteg var dag och förundras..
han är bara för underbar..

jag mår bättre nu när jag äter bättre
och han har gått upp som han ska..
så nu är det ordning på det igen..
men jag ska inte vara uppe hela natten
utan måste gå och lägga mig nu!!

tänker på er där hemma..
och mina söta klasskamrater..
och vänner.. saknar er alla..
önskar jag finge dela mitt med er
på ett annat sätt än vad som är möjligt
men är tacksam för att ni finns där...

kram på er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0