blir det ingen morfar...?

har inte hört av pappa..
det är jag som ringt de senaste gångerna..
jag vill ju att ni kommer..
jag vet att det är långt, mkt planer, inte gratis..
men jag ser fram emot att få besök...
hoppas.. men vågar inte ringa...

oskar bytte klädstr och jag gick in på tradera..
och tokshoppade.. det kommer paket var dag..
men nu ska jag inte handla mer..
det är riktigt kul dock att shoppa åt lillkillen
bilder kommer senare..

ja bilder ja.. det finns upplagt på fejjan..
men jag ska försöka kopiera över hit...


snackar med mamma


lite blyg

kanske kan dessa bilder övertala morfar/pappa om att hoppa in i bilen..
gör inte för stor sak av det.. he bara att hoppa in i bilen...
resten löser sig på plats....


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan gumman! Måste bara säge vilket charmtroll, man bara smälter. Såååååååå sssssööööööööööötttttttttt!!

Har inte pappa ringt till dig??? Vi har ju bokade ju hotell i förrigår (tror det var då);) Pappa, Eva & Jag , Zaka kommer upp den 27/3. men men du vet ju hur han e farbrorn!! Han menar inget illa, kanske bara är lite mycket för honom just nu!

Skönt att höra att det går så bra för er & ni har fått en rigtigt liten glad kille.

Ses snart......Längtar!

Hälsa!

Många kramar från syster Yster

2010-03-05 @ 00:52:45
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0