tiden rusar...

ja man har inte en chans att hinna med..
vad har hänt sen sist.. ja jag minns knappt..

var mammas födelsedag.. vilket kändes..
dessa pjäser har jag köpt att smycka mammas grav med




och för ngra veckor sedan ringde jag till kyrkan och
frågade varför inte de inte satt blommor på mammas grav
och fick förklarat att jag inte "beställt den tjänsten"
så nu är det kirrat.. mammas grav såg trist ut då jag besökte den
i maj när jag var i norrköping sist...

studenten har det varit med...
två grabbar där hemma firades med pompa o ståt
men tyvärr kunde jag inte delta..
min (på mammas sida, lill)kusin och min systerson
att de blivit så stora.. plötsligt..

OCH om de som jag minns som sååå små...
blivit så stora.. hur länge är det då sen jag tog..
studenten...? hu det var ingen rolig räkning!
är alltid med lite stress jag glädjs med varje
ny årskull som tar studenten och jag funderar
på vad jag presterat sen dess..

sen var det kronprinsessbröllop..
jag är rojalist och gillar så det kungliga..
men det kändes sååå uttjatat INNAN..
men så kom lördagen och jag blev fast i sändningen
verkligen ett stort fint avstamp i svensk historia..
en "one in a lifetime" händelse

fotbollsvm pågår och vi ser mkt matcher faktiskt
jag vet inte vilket lag som är "mitt" nu när inte sverige deltar
jag gillar spansk fotboll och kollar gärna på la-liga-matcher
men jag känner inte riktigt för landslaget..
portugal då, förr gillade jag holland.. men jag minns inte varför
de har hemskt fin orangefärg på sina tröjor iofs..
tyskland är alltid en snackis.. snyggt mål ikväll..

tycker inget lag stuckit ut i detta vm...
tycker ingen match gjort avtryck..
frankrike är ju årets snackis.. men jag ids inte..

nya zeeland ... australien.. såna lag var kul att ha med
tycker jag.. kul nu att tyskland-england ska mötas...
 
vem vinner vm.. jag vet inte..

ja annars..
planerna på semester i Norrköping funkar..
Oskar växer och utvecklas så det knakar..
fick vaccin igår och det gick bra..
och nu (5½månad) väger han 7900 o är 69cm lång
han följer sina kurvor och kunde det han skulle kunna nu
det han inte vill/kan är vända sig när han ligger..
och det beror på att han inte gillar att ligga på mage..

vi har haft lite fina dagar och lite regnig dagar..
tycker vädret varit bra.. är nöjd....

midsommar är inte spikad..
mer än att vi tänkt gå på det klassiska firandet
för småbarnsfamiljerna här i Umeå på dagen
sen vad det blir under kvällen och helgen...
är öppet.. än så länge...

det var det...


kram på er som läser...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej där Syster!

Oops lillkillen växer ju så det knakar ;). Ska bli roligt att äntligen få se han i sommar. Er med oxå för den delen!

Vill bara önska er en underbar MIDSOMMA!!

Kramar Yster

2010-06-25 @ 18:24:32
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Anna

<3

2010-06-27 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0