lycklig i vår bubbla..

Tycker det är många som inte verkar vilja amma o jag respekterar det
även om jag tror bebis behöver bröstmjölken.. tur det finns alternativ..

Det jag vill säga., är att jag var tveksam, tyckte att detta med amning
verkade rätt stökigt.. vi hade svårt att hitta ett sätt som passade oss båda
o rutinen var lurig först.. men nu när vi vant oss är jag bara såå lycklig..

Vi får en närhet o ett band som är helt unikt.. mellan oss..
Min lille kille väcker mig om natten o vi får en mys-stund tillsammans..
på dagarna får vi lämna sus o bus för att få lugn o ro, tätt intill varandra..

Amningen skänker mig frid i mitt liv.. lite avkoppling i en annars stressad tillvaro..
Önskar att alla gav amningen en chans.. det är ngt extra.. verkligen..
den har förändrat mig.. till en lyckligare mamma.. en starkare mamma..

beredd att göra vad som helst för min lille son.. han är underbar..

mitt operationssår verkar äntligen börja se bra ut.. torrt och fint..
det kliar rejält.. vilket tyder på att det läker.. jag har ätit antibiotika
i fem dagar nu (halva kuren) och kanske behövdes alla dessa dagar..
känns bra.. nu känner jag riktigt hopp..
igår togs alla kvarvarande agraffer (stygn/nitar) bort..

kram till er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0