filmintresset...

sambon och jag ser mkt på film..
kanske mer än vad som är bra för oss ibland
ett tag hade vi bfilms-maraton..
vi gick mkt på coop för matinköp och passade på att
köpa deras reafilmer (även videoaffärens reahylla)..
såna man aldrig hört talas om.. ens..
men ofta finns det behållning även i de filmerna..
vi hittade mkt knasigt men ett och annat guldkorn..

vi har främst sett på romantiska komedier..

nu har vi här under graviditens soffliggande
återkommit i gång med vårt filmtittande.. 
men nu har vi sett enblandning av gamla märkliga
och en del nya filmer..

hade varit roligt (insåg jag idag) om jag recenserat
en del av de filmer vi sett.. men ja jag kan ju inte
göra det nu.. det går bara inte..
ngn tror jag att jag har nämnt tidigare.. 
då det varit ngn som verkligen påverkat mig...

"marley och jag" är en sån film... den har allt
"a walk to remember" berör mig verkligt djupt..
"benjamin buttons otroliga liv" var mäktig..
"flight 93" gjorde oss stumma..
kultfilmen "tillsammans" ser vi gärna om
"17 again" har ett bra budskap gömt i humorn
"alot like love" är bara bästa filmen
"holiday" är underbar
"i hennes skor" får tårarna att rinna big time

ja det är ngra filmer som verkligen påverkat mig..
finns säkert fler.. men dessa är de som kommer till mig
nu ikväll när jag ska försöka dela med mig till er

ANNARS har vi det bra....
mitt operationssår läker.. Oskar är snäll och söt..
imorgon börjar sambon jobba vilket ska bli spännande
men min klasskamrat och vän har lovat finnas i närheten..
(tnx för det) och jag tror jag har fler att söka stöd hos
om inte annat över telefon om jag blir stressad över ngt

kram på er som läser.. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att bli mysigt med egentid med Oskar :-) tack rara söta för bilderna du mailade över, så fina ni e!!! KRAM!

2010-02-01 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0