dop..?

funderar på detta med att döpa gullungen..
inte för att vi är speciellt religösa.. (inte alls)
men för att fira hans ankomst och för att
underlätta inför ev. konfirmation...?

mina släktingar söderöver verkar intresserade
av att komma upp och hälsa på och det kanske
skulle vara ett perfekt tillfälle.. passa på...

jag vet inte..
egentligen skulle jag vilja ha mina väninnor (E & A)
med men förstår att de inte kan komma..
och lilla söta mamma såklart.. med det går ju inte...

sambos släkt kommer ju säkert iallafall och de är ett gäng
och så om min pappa får med sig ett gäng kanske..
vore kanon.. med eller utan dop...

tror mamma skulle le i sin himmel..

vi har det bara bra.. bebisOskar är så snäll
tyvärr blev mitt snitt infekterat.. men jag har fått antibiotika
så det reder sig säkert.. tur det inte är sommar och rötmånad

nu blir det att amma och sen fredagsmys med familjen

önskar er som läser en trevlig helg..
kram på er..

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min lilla gumma! nu har jag läst ifatt din blogg, min dator har krånglat lite :-( gud så söta bilder på Oskar!! gullunge!! :-) nu har jag uppdaterat min blogg också,äntligen ;-) ta hand om er! Puss å kram!

2010-01-24 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0