så mkt att skriva.. men såå lite datatid

oj oj..
de stunder jag får när lillen sover eller är med sin pappa
har jag svårt att göra ngt vettigt.. blir så ostrukturerat..
jag som gärna vill planera min tid..

har lurigt att få ihop maten och vilandet med
då jag vill passa på att få lite gjort när han vilar..
och lagom till jag ska börja med lunch då vaknar han
och jag ska bara.. och sen har vi ammat, bytt blöja och
måste gå på den där promenaden om vi ska hinna det
...vips har det gått 4 timmar.. och jag har bara ätit ngn macka...

men det är väl så det är att ha en liten bebis
och som jag skrev i förra inlägget.. ett leende från honom
och all ömhet i kroppen, all trötthet, all matthet av hunger
är som bortblåst.. eller iallafall för en stund...

till veckan nu ska vi på första bvc läkarbesöket.. en dag och
lärkarbesök nästa dag för att prata om katastrofsnittet med
ansvarig läkare (få bäcken röntgensvaret) och om varför de
trodde Oskar var stor..
de besöken är på eftermiddagarna vilket är bra..

jag har fått kontakt med mina kusiner via datorn iaf
vilket känns bra.. efter alla bortgångar vi haft sista tiden

min pappa med sambo och syster med man planerar att
komma till norrland för att besöka oss, det känns så himla kul..
blod är tjockare än vatten och man behöver de sina!
vill visa dem mitt (stökiga) radhus, mitt Umeå och min bebis!

Oskar växer fortsatt bra.. sover.. skrattar och charmas
sist (måndag 22/2) var han 6 veckor, 5,5 kg - 60 cm (ca)
ammar och får ibland ersättning till natten för att han ska 
sova lite längre så vi vaknar mer utsövda.. 

over and out
kram på er som läser... mer bilder kommer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0