årskrönika.....

...från ett dåligt blogg år.. eller framförallt hösten...
sommaren och hösten kanske... jag har slarvat..



jag försöker analysera varför jag inte skrivit...
* oskar såklart.. han vill och ska ha mkt uppmärksamhet
och när han sover har jag prioriterat annat
** annat har behövts prioriterats
*** jag har fundarat mkt på vad jag ska skriva,
vad jag bör skriva, för vem jag skriver och varför.......

....men jag saknar det och nu när sambon är hemma med
den lille och jag kommer börja skolan igen så kommer jag
att börja skriva mer.. det känner jag då jag saknat att skriva
och jag har funderat klart.... sååå nu får ni hålla i er... ler



årskrönikan var det ja... ja vad ska man säga...
kort är ju 2010 det genom tiderna bästa året ngnsin!!!!

Oskar har tillfört så mkt i vårt liv.. det går inte att beskriva..
ingenting är det samma (även om vi försöker leva som innan så)
är inte jag den samma, inte heller vi, inte vår relation, vårt hem.....

vårt perspektiv är inte det samma.... vi har blivit en enhet....
där det givetvis finns tre enskilda individer men på ngt sätt strävar
vi på ngt sätt (som jag inte kan förklara) mot ett mer gemensamt mål
eller ja.. jag vet inte.. det går inte att förklara..

jag har gått hemma ett år.. ngt jag inte trodde jag skulle klara..
jag har varit mamma ett år (snart) vilket (som sagt) är obeskrivligt magiskt

jan-april handlade mkt om bebis, amning, nya rutiner...
maj-juni handlade allt om den kommande semestern...
juli-aug var det en ljuvlig sommar.. mkt nära och kära..
sept-dec har varit mkt utvecklande för Oskar, jag hittade en
hemkänsla på ett nytt sätt för mig... det har varit en
uppladdning för att jag ska kliva ut igen.. ur hemmabubblan...

jag kommer lägga ut bilder på bloggen sen .. men kan inte lägga upp alla från hösten

bjuder på denna

tagen nu i mellandagarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0