det var den semestern... =)

vi har haft en underbar sommar....
och fyra härliga veckor söderöver...
vi har verkligen haft tid att träffa alla i lugn och ro..
kunnat slappna av i mötena med släkt och vänner
perfekt!

framförallt känner jag att Oskar har lärt känna morfar
som vi träffat mkt... och de har blivit goda vänner...

vi har haft rätt lata dagar i regel...

vet inte hur jag ska sammanfatta alltihop
mer än att det varit underbart... tack alla!













det var lite bilder det...
men som ni ser är det mkt morfar på korten.. och det beror på
att pappa är den ende (jag tror) som inte sett bilderna på facebook
och där finns alla bilder... säg till om du inte sett dem och vill se dem =)

nu ska vi ut och se om vi hittar till affären.. lillen och jag...
sambon har redan börjat jobba...

kram på er som läser...
ska bli bättre på att förmedla er mina tankar och känslor här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0