sååå gravid..

ja nu har jag berättat för alla..
och plötsligt blev jag väldigt mkt gravid..
kanske är det psykiskt...



ikväll blir det fredagsmys på natt-tåget söderut
VI ska till Norrköping på begravning av kära mor...
känns halvbra.. eller ja ska bli nice att komma "hem" men
jag vill inte begrava min mamma.. vill ha henne tillbaka

i helgen blir det att träffa nära och kära
i norrköping, ska bli supernice..
sen på måndag 10.00 är begravningen

skolan har varit nice denna veckan
lite lättare att förstå, ingen förkylning och halvdagar!
tack! känns som jag kommit lite bättre i fas!

skaffat mig en praktikplats med..
blir mellan 2/11 och 18/12
på Umeå turistbyrå

www.visitumea.se

kommer bli en kanonpraktik
var på träff med dem idag & är taggad

kommer ha med datorn..
men vet inte OM jag kommer ha internet
så kommer det kompakta inlägg så
är de från mobilen..

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2009-09-19 @ 00:03:18
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0