ingen mjukstart...

puh.. skolan slog till med rejäl kraft...
trodde inte jag skulle missat sååå mkt...
men jag kommer in i det sakta men säkert
tror deet kommer gå bra..
men nu är det lite tufft..
å andra sidan var det ju ett bra tag sen april..

var hemma från skolan i onsdags
och fixade lite med mammas papper..
otroligt mkt papper det blir.. i ett papperslöst sverige?

mammas dödsannons är nu klar (ons)
och den kommer i tidningen (där hemma) i morgon
det var en pärs att godkänna den..

i helgen ska vi ta och börja rensa i mammas lgh..
vill spara allt.. men varken kan eller bör det..
men det kommer bli svårt är jag rädd..
i värsta fall får vissa saker packas ned
och bo i vårt garage tills jag orkar ta hand om det...

alla i skolan har iallafall varit underbara..
mina klasskamrater tar hand om mig och 
mina lärare förstår & hjälper mig med allt..

köpte en cool lite pryl på clas ohlson the other day



sladden är asså där i - utdragbar kabel....
http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=38-2476

kram på er som läser..
ni är ett underbart stöd,  alla ni som stöttar..
(ingen nämnd - ingen glömd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0