en vecka sen

ja jag skyller mitt uppehåll på att jag haft mkt
med allt praktiskt kring mammas begravning/lgh
och sen i skolan.. så klart.. huvva
och en förkylning på det ... hade inte nog... tydligen
*ler och kämpar emot bitterheten*

skolan funkar bra... med tanke på omständigheterna
mina klasskamrater är underbara och tar hand om mig

grunnar mkt på framtiden...
hur ska det bli? hur ska det gå?
hur ska jag göra?

man kan inte planera allt
och det är väl ngt jag måste kämpa med
när tiden finns...

hittat mkt minnen i mammas lgh
och börjar få en liten samling minnen
i mitt huvud.. fabules...

sorgen är svår..
verkligen..
mkt svårare än jag förestält mig
eller.. jag hade inte tänkt tanken
tror inte man gör det..

saknar dem där hemma
och vill ha mamma tillbaks...
var svårt att vara sjuk.. utan...

kram på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0