begravningen är avklarad..

ja nu är så begravningen ett minne blott..
ett fint minne.. verkligen skönt att ha gjort bort det..
jag grät så jag skakade.. hela cermonin i genom..
men nu är det som sagt gjort..
är trött nu.. eller har varit så hela i em..
det tar på krafterna...

mina fina tjejer.. skötte markservicen åt mig
utan att jag bett om det.. tack snälla rara ni...

sitter i skrivande stund vid en dator på sthlm central
mellan"landat" här och ska strax kliva på natt-tåget..
bort bra med hemma bäst.. stämmer big time...

pappa har stöttat upp mkt i helgen
och jag har var minut haft min sambo vid min sida

hur skulle jag klara mig utan alla vänliga själar??

kram på er som läser...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas resan hem gick bra? Hur känns det idag? Puss & Kram

2009-09-22 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0