ang kommentarer..

trots att jag verkligen vet hur mkt en kommentar betyder
har jag blivit kass på att kommentera de inlägg jag läser
i era bloggar, kära vänner.. för ja, jag läser

nu är städningen med avklarad..
så nu är det bara att lämna nycklarna..
sen är det klart med mammas bortgång
och jag kommer ha mer tid..
för vänner, hemmet, skolan och sorgen..
och ja, lilla bebisen i magen..

oerhört skönt att vara klar med städningen
och begravningen med förståss...

TACK alla fina vänner för all stöttning o hjälp
ni (och era insatser) är ovärderliga...

för er som inte kunde vara med och dela denna upplevelse
så kommer nedan bilder från begravningen...

 




 

kram på er som läser...


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh, vilka jättevackra blommor.

Ta hand om dig/er gumman!



Saknar dig...

2009-09-28 @ 08:13:29
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0