long time...

upps...



hade ingen aning om att tiden kunde gå så här fort..
har jag inte skrivit på över en vecka.. och ingen säger ngt..?

ja jag har nog mestadels legat i soffan sen sist.. =)
kvällen i övik var kanon.. lite shopping.. alkoholfria drinkar
underbara klassen.. asså de är jättesöta gullisarna...

vi har slutfinishen på ekonomikursen nu med prov 16e
och först kändes det som jag inte fatta ngt.. men idag verkade det
aningen bättre.. rätt mkt bättre tror jag... och vi har en vecka kvar
så just nu verkar det som jag skulle kunna klara det...


 

i helgen var vi och hälsade på maja.. som blivit 14månader..
och numer gick på egen hand.. de växer så det knakar de där...
hon var allt lite avvaktande mot oss men så hade vi inte setts
på länge.. vi räknade ut att veckorna sprungit och det var
2 månader sen sist.. så kan det gå..


i magen växer det med så det knakar..
sparkas o lever om.. o jag bara njuter
eller bara.. nja.. jag har haft mkt ont ett tag
av foglossningar (höfterna) och gnällt bra..
men av sparkar njuter jag.. *ler*

är nu i vecka 27 av 40 och tiden går...
12/1 närmar sig..

kram kram på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0