Försöker byta profilbild..

.. och det som hände var att den gamla togs bort,
men den nya syns inte.. fattar noll, men kommer inte ge mig!

Tentan gick sämre än förväntat, tror jag, det kändes bra på
torsdag kväll men jag blev stressad o osäker när jag hade tentan i min hand..
så nu är det bara att hoppas på att jag klarade nog för att slippa omtenta..

Nu har vi ett arbete kvar som ska va inne på fredag o sen opponering
på det till veckan därpå.. Känns ok!

Bebis sparkar på, nu har sambon (äntligen) fått känna.. magiskt..
Bebis tar mer o mer plats.. men än får jag plats med luft i lungorna med, vilket känns bra! ;)

Ska på tisdag på glukosbelastning, för att kolla mitt blodsocker,
man får dricka ngt hemskt sött o sen kollar blodsockret..
säkert nyttig info, men rätt obehaglig upplevelse, enligt alla..
men är väl bara att göra det, glömma & gå vidare! :)


Saknar mamma oerhört..

Kram på er som läser..

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram på dig lilla gumman!!

2009-10-19 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0