lia start...

idag var första dagen.. kändes pirrigt...
gick bra.. var mkt som skulle tas in..
men kommer gå kanon...

helgen var tuff.. med alla helgona...
vilket innefattade en känslomässig stund
på en av umeås kyrkogårdar..
jag valde att tända ett ljus för mamma
och lämna på minneslunden..
och vilken vacker minneslund...

sen har jag (som jag redan gnällt om)
bara blivit mer och mer otymplig..
har ganska svårt att vända mig i sängen
och det är som att jag ligger gött &
då händer ngt, en spark, en sammandragning
eller värk i en höft, och så måste jag vända mig om
men det är väl en del av tjusningen
fatta bara vad smidig jag kommer känna mig
i februari... när det återgått

nehe.. jag är jättetrött...
kram på er som läser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0