ojoj.. var tog veckan vägen..?

ujuj.. har jag glömt att skriva i bloggen...
men ja.. veckan var lugn.. lite kort.. tre dar
lian bra.. solen har strålat.. allt flytit...

torsdag var vi lediga och jag tog min, allt bättre,
mamma på en tur ner på stan så hon fick shoppa loss
på fredagen var jag & sambon bara hemma och myste..
och sen for vi på grillkväll hos goda vänner..

idag lördag har det varit kulturnatta här
eller det är väl det än.. men inte för oss
vi var iallafall ner på stan och lyssnade lite..
mest var halvdant... men kul att ngt händer iaf

imorgon blir det bara mys...

tack för ni påminner mig..
kram på er.. som läser

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att få lite uppdatering!! Låter som du haft en bra vecka/helg :) Ska själv försöka få igång bloggen igen, är febrig (återigen) nu så jag får se när orken kommer. Är åtminstone ledig på onsdag :) Saknar dig gumman!! Kram!

2009-05-24 @ 05:05:43
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0