bus..

jajamen...
nu ska snart studenterna sluta
och det firar de med den årliga..
BrännbollsYran.. (yran i folkmun)
de spelar brännboll mot varann



i lag på "ängarna" i mitt område
och sen festar de..




på stan har de musikuppträdanden
igår var bl.a alcazar och björn rosenström
ikväll är det NordicRock och då kommer
White Snake, Heat och Jorn...
sambon fick biljett av sin bror i paket
men jag vill inte följa med.. inte min
typ av musik så pass mkt så jag ville
betala 500:- för att gå..
sambon får gå med sin bror helt enkelt

jag har en dejt...
med en klasskamrat vi ska äta en bit och
sitta och surra.. om vi hittar ngt ställe där det går..
galen kväll att välja för att äta ute med vän
men det blir säkert bra.. tror jag det...

vi har värmeslag och det är nice
men man är verkligen inte van...
går åt en himla massa vatten..



var på en cykeltur förut och puh..
det var tufft..
men jag har leggings & klänning
och är sååå fin.. alltid kul... att va



nu ska vi dricka mer vatten...
kram på er som läser....

Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt gumman! hade ni en trevlig kväll? här har oxå sommarvärmen kommit det är superhärligt!! idag ska vi fira våra mammor, på förmiddagen åker vi till svärmor på kolonilotten och lapar sol i trädgården och på eftermiddagen till min mor :-) må så gott nu gumman min! KRAM

2009-05-31 @ 08:39:43
Postat av: Fredrik

MAN TACKAR INTE NEJ TILL ROSENSTRÖM OCH WHITE SNAKE, e du GALEN KVINNA!!!! :p

2009-06-18 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0