underbara dagar

jag har haft underbara dagar i Norrköping..
det var ett kärt återseende.. för alla parter tror jag
kändes skönt att vara där och massa minnen poppade upp
99,7% bra minnen.. ja nästan inga dåliga..
var väl vädret och min gamla stadsdel som var trist och
sen så klart en del med mormor och så...

var härligt att möta mina väninnor (ett par av dem)
önskar jag hade hunnit med fler men tyvärr...
det märktes inte att det gått så länge sen vi sågs sist
utan det bara flöt på... härligt härligt... så det ska vara

har ätit gott och nästan svullat..
så nu blir det hårda tag innan nästa veckas resa
med klassen till göteborg och turmässan
så jag kommer i mina kostymbyxor och kan se proper ut..
eller så får jag köpa nya för presentkortet jag fick av far
ler oemotståndligt sött...

nehe.. borde vila lite och sen ta en dusch och lunch..
innan jag ska träffa min sambo på stan och kramas
eller äta först.. ifall han vill äta ngt... på stan... och magen kurrar
ja.. ska grunna på det..

resan hem gick inte lika smärtfritt.. men helt oki..
vart två timmar sen på grund av krångel och älgolycka..
men hellre hemma nio än sju.. så.. det var oki..
sov bra.. eller iallafall stenhårt...

bilder kommer...
kram på er som läser








Kommentarer
Postat av: Erica

Hej vännen, nu har jag skapat en offentlig blogg. Inte gjort så mycket än men gå gärna in o kolla. =) kram

2009-03-13 @ 12:24:02
URL: http://enkurvigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0