trött...

pestorätten var god men väldigt smakrik..
kanske är olika på olika märken pesto...
man får kanske laborera med mängden...
men sambon som är kräsnare än jag..
han gillade det med så det är ett bra betyg

mamma är inte riktigt bra
så med lite tjat la de in henne på sjukhuset
i fredags.. jag pallade inte att gå till skolan
utan stannade hemma för att kunna kämpa
för mamma...
ska maila min lärare och berätta så förstår
hon säkert, hon brukar vara förstående..
och det viktiga är väl att jag gör uppgifterna...

tack för allt stöd...
kram till er som läser...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram gumman min!!

jo, det är väll dax att uppdatera bloggen ;-) bra att du håller ordning på mig,hehe...jo jag ändrade till Sippan för att jag kallades det i plugget :-) man måste ju ändra lite ibland...

2009-03-28 @ 12:17:21
Postat av: Anna

KRAM!!

2009-03-28 @ 12:18:31
Postat av: Åsa...

Krama om....

2009-03-28 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0