ringa försäkringskassan...

skulle ringa ett samtal åt mamma om hennes
bostadsbidrag från försäkringskassan och jag laddade upp
med snacks snus och fika... för att klara av den långa väntetiden
man hört talas om...




men jag kom fram med detsamma.. bara fick knappa in lite siffror
och sen svarade en glad och trevlig röst direkt... jag satt som en
fågelholk.. ehhh ehhh.. jo... jag... ehhh...

sa till henne sedan att jag var beredd på lång väntetid och
jag var positivt överaskad att komma fram med en gång...

det har varit en bra dag..
varit hos mamma och hon mådde riktigt bra ändå..
vi hade ett litet möte med alla vårdgivare.. och alla tror på en bra vår

skolan går bra och känns kul...
men nu hägrar min lilla resa till norrköping..
det ska bli så kul att träffa alla och återse allt
känns som evigheter sen...


kram på er alla som läser
och snart ses vi tjejer...




Kommentarer
Postat av: Erica

4 dagar kvar =)

2009-03-03 @ 07:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0