överöst...

men gratulationer..
vad snälla alla är och skriver till mig
fått massa meddelande på fejsbok (där det står att jag fyller)
alla gulliga klass (och skol) kamrater, vänner & kära

tack tack tack...



är på bättre humör idag.. vaknade av ett grattis sms från en väninna (A)
och man kan knappt vakna bättre.. sen låg sambon & jag kvar i sängen länge
sen serverade han mig frukost i soffan och sen detta på fejsbok...

underbart... vad glad jag blir...
man känner sig verkligen värdefull när folk bryr sig

funderar på hur de hade det i övik igår.. var ngn fest man missade..
ska bli kul att höra om imorgon kväll.. när jag kommer dit..
ska höra med tjejerna om tid och så till imorgon.. så jag vet..

nu ska vi på stan och äta mat... sen till stormarknaden för att handla lite..
och kolla hm.. och kanske äta en semla (istället för tårta) och sen blir det
hem och vänta på beckfilmen.. och lite av den bästa serien ngnsin innan

vi fixade oss alla säsonger av the Office (usavarianten)



helt sjukt.. det var svårt att komma in i den.. men nu när vi är fast
är vi fast... jag har varit tvungen att kolla på wikipedia hur det går
men det är kanonspännande iallafall..
var faktiskt ett misstag att se hur det ska gå..
rekomenderar alla att se det.. det är askul...

kanske borde säga ngt om melodifestivalen..
men vad kan man säga.. vinnarlåten var inte min favorit..
men det hade kunnat vara värre... mkt värre..
blir säkert bra.. jag vet inte vilken låt jag tyckte skulle vunnit
vilken hade varit bäst för sverige.. det vet ingen..

kram till alla som läser och tack...
ni är bäst..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill ju oxå gratta dig, såklart! Men det blir lite i efterskott...

Har ju varit i Stockholm å inte haft nån tillgång till dator.



STORT grattis iaf å hoppas att din dag var fin med många paket.



Kramar

2009-03-16 @ 12:00:48
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0