ont i fötterna

dagen började lugnt och stilla efter en välförtjänt frukost
med en busstur genom staden.. med guide.. så vi fick se
masthugget, Keillers Park, götaälvsbron, klippan, feskekörkan
och massa vackra stenhus på vägen och fler andra platser
önskar att jag kunde rabbla alla ställen men jag ids inte
 
efter turen åt vi gemensam lunch.. bidde fläsknoisette...
sen lämnade vi av alla grejer till montern på mässan och
tre frivilliga stannade för att montera den och göra fint
inför imorgon när den stora mäktiga turmässan invigs

jag tog med mig kicki upp på avenyn och vi sprang i affärer
tills fötterna värkte och vi hade handlat sååå mkt så att
vi inte orkade bära mer.. då tog vi spårvagnen hem till stugbyn

väl tillbaka åt vi varsin välförtjänt semla... mums...
nu är säsongen snart slut ju så nu gäller det att ligga i

nu slappar vi och sen ska vi på föreläsning ikväll mellan 19-21
ska bli kul att höra mer om hur liseberg tog sig ur sina svåra år

och jag ska ta en dusch innan...
annars får jag nog inte följa med... *ler*
jag får iallafall inte prova mina nya kläder innan

kram på er som läser
och extra kram till gumman med kisse...





Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som du haft en kul dag hörru! lycka till på mässan imorgon! Kram kram!

2009-03-18 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0