mässan

det är hemskt trevligt med mässa... trivs oerhört bra
och har därför funderingar på nolia mässan som praktik
det vore ngt det... men vi har lite för få praktiktillfällen..
måste börja välja bort, prioritera och fundera på vad jag vill

men det blir säkert bra vart efter...

är trött i kroppen och huvudet efter en dag på mässan
med mkt steg, stående och intryck.. möten och inspiration
och mkt folk.. torr luft, trångt och varmt... allt annat än mysigt
men kul och det kommer vara ett minne för livet...

sara kom just och undrade vad jag gjorde..
hon blev hemskt besviken att jag inte skriver om henne
så nu har jag gjort det... hej sara....

tänker på de mina.... med värk, sjuka katter, gitarrer,
bebisar så söta, resandes och själva sjuka....

ikväll blir det gemensam middag med klassen
på en restaurang och sen får vi se om vi gör ett nytt
försök med göteborgs krogliv.... vet inte ännu...

kram på er som läser





Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul att läsa att du hade det så himla bra i Götet.

Din utbildning verkar verkligen vara kanon!

2009-03-22 @ 09:39:28
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, kramen kom visst inte med...



KRAAAM!!!!

2009-03-22 @ 09:40:05
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej min gumma! skönt att höra att du verkar så nöjd med göteborgs vistelsen!! vi har nyss kommit hem från dalarna, det har varit en jättekul helg! jag skriver mer i min blogg ;-)

Puss å kram!!

2009-03-22 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0