mässa..

ja  idag har man då knallat runt på turmässans första dag för i år
det var branchdag så inga privatpersoner.. så imorgon med..
det var mkt att se.. spännande och inspirerande...

men man blir trött i kroppen av att gå och stå..

men dessa dagar kommer vara ett minne för livet
och det kommer inte smärtan vara

igår blev en klasskamrat sjuk... så vi fick ringa ambulans
hon är laktosintolerant och hade fått en ny medicin med laktos i!!!
och hon hade inte kollat det innan då hon var hos sin läkare..
hon kollades noga på akuten och kom sen hem igen...
en tjej följde med henne så hon slapp vara ensam iallafall

nu ska vi göra ett nytt försök att gå ut ikväll
iallafall för att äta lite gott.. jag vill ha en rejäl köttbit...
pomme och bea.. det vore riktigt nice

men jag har lovat en vän att äta fisk minst en gång
nu när jag är i gbg.. det ska ju vara så märkvärdigt med deras fisk
och ja jag gör väl det.. jag tycker om fisk men väljer inte det..
förstår inte varför....

nehe... orkar inte skriva mer...
kram på er som läser och extra kramar till gumman med kissen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0