i Norrköping

nu är jag så i min hemstad...
det är i en gråmulen plats jag kommit till
men vädret är inte allt

jag har kommit till människor jag saknat
under en lång tid och jag hade önskat att
jag hade mer tid men tvingas välja bort vänner

har fått två förfrågningar idag av vänner som vill ses
men jag har fullt tyvärr... jag är ledsen...verkligen
måste träffa min familj och det kommer vara jobbiga dagar
med en del samtal om vad mamma (& jag) vill ha
efter mormor i rena prylar.. bara gå till hennes lgh
imorgon känns som en svår kamp..

där och då är jag rädd att det sjunker in att hon är borta
vet inte om det blivit verkligt än...

var kul iallafall att se ett omgjort city och en sån här...

Fil:Spårvagn 65 vid Söder Tull, Norrköping, juli 2005.jpg

nu ska jag ha msn dejt med min sambo..
som jag saknar oerhört mkt.. han är så fin och rar
kan inte klara mig utan han...

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen fara, gumman. Jag förstår att du har fullt upp. Hoppas mormor får en fin begravning å att du, trots allt, hinner njuta lite av att vara "hemma".



Förhoppningsvis ses vi ju i sommar=)



Kram å hälsa mamsen så mycket!

2009-03-08 @ 19:01:46
Postat av: Linda

Det tidigare inlägget var från mig. Glömde visst skriva dit namnet...

2009-03-08 @ 19:03:11
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej sötnöt! Saknar dig i skolan. Men vi träffas ju snart igen! Hoppas allt går bra för dig där nere och att du har det bra. Kramar i massor vännen

2009-03-09 @ 10:07:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Elena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0