hemma igen...

har på det hela haft en underbar tid i götlaborg
det var vår, mässa, klasskamraterna så underbara
god mat och gott att dricka, mysiga samtal
kära återseenden av föreläsare som man inte glömt

skolan är underbar.. det bästa jag gjort...
herregud.. vad gjorde vi i gymnasiet...?
minns att vi... var.. ganska ofta på... Ikea...
var det allt??? verkligen???

bussresan hem var en riktig plåga..
jag sov den första biten.. två timmar innan mat..
sen såg vi på film.. sex and the city (love it)
sen kunde jag inte sova.. la mig i mittgången
efter sundsvall och sov i femtonminuters intervaller

vi var i övik kl 5 sen gick bussen till ume kl 630
dååå kunde jag minsann sova... kom hem..
la mig i sambons säng.. drog in hans doft o somnade
jag vaknade kl 15 när han kom hem efter sex timmars sömn
och jag var glad, pigg och nöjd....
hemma igen.. i hans famn


kram på er.. som läser





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0