götlaborg.... resa.. lång dag...

hej på er kära läsare...
nu är jag och mina kära klasskamrater i göteborg..
vi ska stå i monter på turmässan och knyta kontakter inom branchen...
säkert en otrolig möjlighet om man bara nu är sååå smart så man tar den...
jag ska försöka.. ska hugga på sj och min inbokade lia(praktik)plats...

gäller bara att vara supertrevlig och superintresserad...
hur svårt kan det vara??

vill hinna med en del krogliv och shopping när jag ändå är här
ikväll är det visst st.patriksday - irländsk afton.. så det borde man ju inte missa..
men det har varit en låååång resa på faktiskt "bara" tolv timmar (med matrasten)
så det gick smidigare än befarat.. har funkat men jag har inte sovit...`
bara två ynkliga timmar i natt och sen inget på bussen.. så hjärnan säger stanna hemma
men alkoholmasken i magen vill ut och känna blodet koka... och musiken pulsera...

tackar för ytterligare gratulationer... 
jätteglad för att alla visat (och visar) mig hur mkt det tycker om mig...

nu ska vi se om vi kan styra upp kvällen...
lite på är jag helt klart...

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå eller!!

Hoppas din vecka i härliga göteborg blir go! jag e lite avis på dig ;-)



Pussar å kramar från mig!

2009-03-17 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0