glad... men svårmotiverad

tackar för alla kommentarer.. det hjälper...

jag har idag marknadsföring i skolan
och det är ovant.. verkligen.. och jag är svår att motivera idag

Skoltrött elev.

men imorgon kanske det är bättre..?

vi somnade fort igår.. avslappnade efter konserten
kände det medans vi var där att jag slappnade av i kroppen
det knackade i min stela nacke och när vi kom hem
tog jag en het dusch vilket underlättade för sömn

vaknade imorse och kände mig utsövd !!
vilket inte är vanligt... sambon skulle inte upp idag
så han höll om mig medans jag snoozade....
inte alls fel...
sen sprang jag upp och gjorde mackor att ha med !!
vilket inte heller händer mer än en gång per halvår
men det var gott att ha i bilen..
så ikväll ska jag göra mackor att ha med imorgon..



kram på er som läser..
och stort tack för alla kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med alla fina bilder du lägger upp!:-) har du tagit bilderna med mobben?

Puss & Kram!!

2009-03-04 @ 14:18:52
Postat av: Erica

Duktig tjeja att hinna o göra mackor att äta i bilen. kraaaaaaam

2009-03-04 @ 21:23:08
Postat av: Anonym

Hihi, vad gullig du är=)

Å nu gjorde du mig sugen på iskall Pucko...

2009-03-05 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0