fin som få...

idag har jag stått i montern på mässan och det var superkul!!!
jag fick beröm av dem jag pratade med att jag var serviceminded
och mina klasskamrater som jag stod med höll med...

jag gick runt en stund också innan på mässan och det var trevligt
jag ska gå imorgon och skaffa mig lia (läs) praktik kontakter
man ska prata med dem och "ställa sig in" och för att "bevisa" det
ska man ta med visitkort för att visa läraren sen i skolan...

saknar pojken där hemma... men det blir mysigt att ses

tänker på vännerna.. jag hör sällan av vissa av dem och det smärtar
även om jag inte är så duktig heller.. och jag vet att de har massa att göra
tänker på gumman min vars kisse är sjuk.. kramar om
blir det dalarna idag.. för min mctjej??

kram på er som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0