drar söderut



om några timmar börjar min resa
till min hemstad.. eller födelsestad..
eller jag bodde där mina första 20 år
en veva till sen och.... flyttade sen norr ut

bilden med vägskylten är ju missvisande
då jag ska åka med tåg... hoppas det blir
ett lite moderna tåg än det på bilden nedan

 

jag gillar att åka tåg faktiskt...
ska bli skönt att somna till dunket..
dunk dunk, dunk dunk...




kommer ha med mig datorn och uppdaterar
er så ofta jag kan.. om hur jag har det i Norrköping
blir säkert bra det tror jag... kram på er


 


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej vännen, hoppas du sover gott på tåget nu. Jag har en terroristkatt i natt suck Vi får aktivera honom under dagen så sover han gott nästa natt. =)

Kram

2009-03-07 @ 05:03:48
Postat av: Linda

Halloj gumman! Hur länge stannar du i Norrping? Finns det någon möjlighet att vi kanske hinner ses? Vill ju så gärna krama om dig!!!

2009-03-07 @ 10:29:41
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: helena

det skulle vara kul att räffas men jag kan tänka mig att du är uppbokad till håret. kram

2009-03-07 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0