bra skola.. resa

idag var sista dagen innan min resa till Norrköping
det var en bra dag.. vi hade marknadsföring (idag igen)
och samtalade om medias del i samhället & dess påverkan
som marknadsförare.. fick öva på att skriva pressrelease...

en tjej fyllde trettio år i tisdags men var inte i skolan den dagen
så hon kom på en lysande ide idag..
så hon och jag forpå lunchen och
köpte två stycken tårtor som hon bjöd på..
mums.. tack gumman...


nu ikväll ska jag och sambon bara vara hemma och ta det lugnt
äta gott tillsammans och ta hand om varandra innan jag lämnar
honom och umeå för en knapp vecka och far ner till min kära
hemstad Norrköping.. och mina nära och kära där...

packlistan är klar (sen länge) och kläderna tvättade
så nu är det bara att packa och sen vänta på att det är dags att
fara till tåget.. jag åker alltså tåg ner och ska sitta hela resan..
men det blir bra.. hoppas och tror jag...



imorgon är vi båda lediga (sambon permiterad)
och vi pratade lite löst om att kanske gå på stan på förmiddagen
och kanske äta lunch ute innan jag sen ska fara på kvällen...

hoppas alla har det bra och att ni mår bra
jag kommer packa ner datorn innan jag far..
åker ingenstans utan den...

kram på er som läser..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! hoppas din resa till Nkpg går bra!! jag längtar till tisdag när vi ses!! Puss & Kram!

2009-03-05 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0