bra dag

har haft det bra på min dag... varit runt i stugorna och ätit tårta...
och sambon bjöd på restraurang emellan... gott och mysigt

fejsbok har nästan brackat samman.. och mailen med...
av alla snälla som grattat mig... gulliga ni är... allesammans

nu kollar jag på beckfilm och sen blir det lite avsnitt av the office...
som sagt...
chattar lite samtidigt med vänner på msn.. gud vad bra att ha dem
det är nice med lite uppmärksamhet och att få lite sällskap på kvällen

är inte trött men det är oki.. ska ju inte upp i ottan imorgon precis..
sambon går iväg till jobbet och jag får ligga kvar och sova... det är så det ska va
sen kan jag gå upp.. fixa lite.. packa och sen far jag till örnsköldsvik..

hoppas att alla haft en bra helg och kväll
nu har vi en ny vecka att se fram emot (snart)
vi kommer allt närmre våren.. då fåglarna ska kvittra
och saven stiga... det gör så ont när knoppar brister..
man kan ju bara undra varför det gör så ont..
ler oemotståndligt sött

kram på er .. ha det gött
datorn hänger med till gbg så det blir blogg
även därifrån







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0