begravning..

begravningen var otroligt fin...
blommorna var underbart fina som jag beställt
och det var mysigt att träffa "alla" i släkten

vi är sällan så där många samlade..
men de två viktigaste för mig saknades..
men kanske var det bara att mamma inte var med
dels i det skick hon är och för att jag kunde koppla av 

kul att träffa mina kusiner.. och deras barn..
ena, min tjejkusin hon bor i bollebygd (vid borås)
hennes äldsta visade sig vara 8 år och henne
träffade jag när hon var sex veckor!! sist...

kom en del tårar på begravningen.. de behövde komma ut..
och det känns bättre efteråt men var helt slut och
vilade i tre timmar när jag kom tillbaka till min väninnas lgh
hon var med mig gumman och höll mig med näsdukar..
strykningar över ryggen och var min fotograf.. tack gumman

sambon är långt långt borta
.. saknar han mkt
men snart är jag hemma igen.. tiden går fort

kram till er som läser
bilder kommer sen från begravningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0