ujuj slarvat igen...

med att uppdatera bloggen...
tack för alla kommentarer.. ni e rara ni...

sista veckan på lian kom och gick
det har varit en del att göra.. bjöd på bakelse..



blev bjuden på lunch.. fick fina betyg... och sen...
var det slut.. känns lite märkligt..
ska jag inte gå dit på måndag???

har trivts bra och lärt mig mkt om branchen
övat på min handstil och noggrannhet.....
skrattat och förbannat.. varit på resande fot....
 
nu ska jag åter i mina sjukhuskläder..
börjar på tisdag... jobbar ti,on, to,lö,sö
känns ovant att jobba kväll och helg..
men det kommer ge sig.. man vänjer sig



vissa av arb.uppgifterna känns med ovant
ta prover, vissa omläggningar, odlingar etc...
men de är van vid vikarier och det sitter väl i ryggraden..

känns inte skitkul.. även om jag vant mig vid tanken
men det känns rätt tryggt och vant.. kommer funka

vet inte vad det blir i helgen..
mina rara klasskamrater hade tänkt grilla
eller de som är kvar i övik med omnejd
men ja jag vet inte.. vädret ser inte lovande ut
och ja jag vet inte.. hade tänkt åka ner
men njae.. känns inte lockande i kylan
ska man stå ute och grilla blir det att ta fram
skoteroverallen... inte såååå kul...



men gott är det och saknaden är svår...
dock var det snack om ngn festival senare
i sommar som fler skulle på.. kanske väntar tills dess

kram på er som läser och... trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gums!

Läste i min blogg att du ville ses vecka 29. Betyder det att du kommer till Linkan då?

Självklart vill jag träffa dig, så det måste vi se till att ordna. Jag har ju börjat jobba då, men jag jobbar ju inte dygnet runt (hoppas jag...), så någon tid ska vi nog kunna fixa så vi kan ses.



Saknar dig!!!

2009-06-06 @ 11:30:52
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0