torsdag

skrev ett långt inlägg igår..
men det försvann visst...
det handlade om
min nya last pannkakor och sylt..
det "måste" jag ha ngn gång / vecka
midsommar, imorgon redan..
och vi har inte sommarvärme ens.. 
eller idag var det rent varmt.. lite...
hur som så jobbar jag fm 7-15
och sen kör vi bara hemma och mysa
i trädgården.. med lite grillning kanske
eller lite sill och potatis.. vi får se...
mamma som måste bli lite stabilare
innan beslut tas.. man har skickat en
förfrågan om plats på boendet..
för att kunna få hjälp och behandling där
och som jag förstått så är det tillfälligt..
vänner.. mina fantastiska vänner...
som finns där och ställer upp..
jag är dålig på att BE om stöd..
men känner att ni är där och det ska bli
mer än fantastiskt och komma söderöver
och hålla om er.. umgås med er.. fnittra..
kommer "hem" må-fr 13-17/7 vecka 29

jobbet
var tufft att komma tillbaka till
kanske inte med rutiner.. utan fysiskt..
jag har lagt av mig under skoltiden..
har inte blivit att lyfta så många tanter
i övik.. och jag har inte rört på mig som innan
men nu har jag kommit igång lite iallafall med
simmningen.. var i måndags och det var underbart
skulle gått idag.. men "försov" mig.. så det blev inte
men vi får promenera och cykla i helgen...

kram på er som läser
och kolla almenackan.. v 29...
jag ska höra av mig närmre till er..
och bestämma möte... mys!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ser fram emot att träffa dig, gumman!

Följer gubben din oxå med? Vore ju kul att träffa honom oxå, såklart...



Trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 14:26:54
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0