helgen

vi har haft en fortsatt bra helg..
vi var nere på stan och jag träffade min klasskamrat
och vi surrade bort flera timmar.. märktes knappt att
vi inte setts på två månader... sånt är kul!!

vi har cyklat en del och peppar peppar har jag ännu
luft i mina båda däck... det har funkat bara fint...

shoppade lite i lördags..
en klänning och leggings...



så jag var sommarfin i helgen.. i värmen..
vi har hemskt varmt inne... och kallt på vintern
men ska ta tag i att isolera om fönstren...
så kanske det blir bättre... och vi ska även
sätta myggnät för fönstren så jag slipper vara rädd
för att vi ska få fler husdjur av att ha öppet...

nog om det.. nu ska jag fara och jobba
det är sista veckan på Lian och sen är det
dags att återgå till mitt jobb på lassa.....

skönt att ha jobb att gå tillbaka till..
även om jag vill jobba inom turismen..
denna lian har jag blivit erbjuden strötimmar i sommar
vilket var jättekul, men jag skulle inte kunnat jobba så
mkt så att jag tjänade ngt och på lassa tjänar jag bra...

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad fin du är gumman! Kram!

2009-06-01 @ 10:27:29
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefin klänning!!!

Passar dig perfekt.



Kram

2009-06-03 @ 08:37:16
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0