sjuk och gnällig

nu har jag kämpat på hela veckan fast jag haft ont i halsen.
vi redovisade projektarbetena mån och tisdag vilket gick bra..
sen på onsdagen hade vi sammanfattning av den turism vi läst
under hösten och igår hade vi tenta på det...
det var avsatt tid mellan 9-16 för tentan och jag var klar kl 14

skönt att ha det avklarat nu iallafall och kunna gå vidare...

men åter till min förkylning..
jag har framför allt ont i halsen men är lite snuvig
lite hostig men i natt var det mkt hostig..
känner mig febrig av och till och lite svag...

min käre sambo är med sjuk.. samma...
han började lite före mig.. så jag har iallafall hela tiden 
vetat vad jag ska förvänta mig.. han är inte bra än..
så jag får väl ligga hela helgen..

kl 10 var det 24 minus grader här...

usch.... 
sitter under filten i soffan och väntar på att halstabletterna
ska smälta i mitt te... vill inte vara sjuk....

kram till er som läser


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig stumpan!! Kram!

2009-01-16 @ 12:54:47
Postat av: Anonym

Krya på dig nu o vila ordentligt i helgen..

Kramisar åsa..

2009-01-16 @ 15:25:09
Postat av: lela

Nu har jag läst allt du skrivit troe jag gumman och kan känna mig lite delaktig i ditt liv igen. Kram

2009-01-17 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0