mamma sämre

mamma hann vara hemma ett och ett halvt dygn..
hon vart så där hemskt trött igen och hemtjänsten beslutade att skicka henne till lassa
hon vart inlagd på onkologen och hennes blodvärden var nu sämre än de var på måndagen
detta trots att hon hade fått två påsar blod på måndagen....???

ja jag vet inte...

projektet är nu i det närmaste klart
dock har vi fått så oseriös bokningsbekräftelse på bussen så...
vår kund (lärare) ville att vi gör ett försök att byta buss...
så det satte jag fart med i morse och det gick bra.. men det blir lite mera jobb
lite i sista minuten... men jag valde att se det som en utmaning...

man vill ju när det ska vara ett skarpt läge att det blir så
bra förutsättningar som möjligt för att genomförandet ska bli bra

under januari nu har vi sen lite sånt kvar till reseledarebiten
som bussmanus (vem ska säga vad & när)
en skoluppgift & en utvärdering till deltagarna och info.blad
men det är snabbt gjort...

nu är jag klar i skolan för denna veckan ...
eller jag väntar ju på offerten och ska trixa lite med det när den kommer 
men jag ska fara hem nu vid 14 och ska sen först tillbaka till skolan
på måndag morgon för att redovisa projektet.. 

kram på er som läser
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram till dig!! (jag har mailat till din hotmail)

2009-01-10 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0