mamma e inte bra

usch det är så jobbigt och tråkigt..
nu är inte mamma bra igen.. varför kan det inte få vara bra
om bara för en stund.. eller det var ju bra.. hela helgen...

får se... jag har pratat med lassa ikväll och de kunde inget göra ikväll
så de skulle kontakta hennes läkare och sen ta beslut imorgon
men det blir säkert en inläggning.. och det är väl bara att gilla läget..

vi har nu börjat med marknadsföringen i skolan
och fick sluta tidigt idag.. så den läraren gjorde sig snabbt populär
men jag tror det blir en rolig kurs faktiskt.. vi ska lämna in en
företagsskiss på ett fingerat företag som vi själva antas driva och
sen jobba med det hela våren ur olika perspektiv...

hmmm ja det var väl det..
jag och min klippa till sambo har haft en bra helg
och jag hoppas och tror att vi får en bra kväll och vecka...

kram på er som läser..
jag tänker på er det vet ni...

Kommentarer
Postat av: Anna

Varma kramar till dig!

2009-01-26 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0