livet går vidare

det måste det ju göra.. även om det är tungt....
och man helst inte skulle vilja.. eller känner att man inte orkar mer
men man kan ju inte välja utan det är bara att kämpa på..
jag vet att jag har personer som är beroende av min styrka nu
så det är bara att försöka orka ett tag till....

är bara rädd för vad som händer med mig sen...
om alla känslor kommer att slå igenom när det lugnat sig
men det lönar sig väl inte att grubbla på det nu...

i skolan har vi denna veckan en föreläsare på besök
det är från en firma som heter Highlights och de är från gbg
de lär oss att marknadsföra oss själva
och hur man ska hjälpa folk att köpa (inte sälja till dem)

de är jätteduktiga och verkligen inspirerande.. 

ska försöka lägga mig i tid ikväll och hoppas på mer sömn än föregående natt
kollade klockan sista gången 03.26 det är inte bra när man ska upp 05.30

kram på er som läser och återigen tack för alla kommentarer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0