less

ja då var mamma inlagd igen..
tycker det är så tråkigt.. men skönt att veta att hon får hjälp
de tar hand om henne och jag kan sova lugnt om nätterna

skolan går bra även om jag är hemma idag
jag orkade inte.. sov bra inatt men natten innan gick inte lika bra
men jag kommer igen imorgon och har snälla klasskamrater
de hjälper mig med anteckningar och ställer upp

jag har hittat en tjej i min klass som har haft det lite
likt min situation med mamma... hennes mamma har med varit sjuk
så jag har bra stöd även där

vi var så inne i klasserna igår och berättade om resan
vi ska göra i början av februari, och hörde vad de vill äta och så
och det gick bra, alla verkar taggade och tror det ska bli kul
vilket känns bra.. vi har lagt ner ett himla jobb på det...

tror det kommer bli kanon

kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0