känns lite bättre

ja jäklar.. förkylningen verkar ge med sig...
känner mig lite bättre.. igår var förskräcklig...
jag bara sov hela tiden.. vaknade och gnällde lite..
och somnade igen...
men det är skönt att vara bättre..
är jag sån här imorgon kommer skolan gå bra

måste till skolan imorgon...

drömde om min förste sambo inatt..
hon var här och hälsade på mig och vi åkte buss..
och var ute på äventyr.. jag visade henne Umeå..

en annan gammal vän hittade mig på facebook igår
han och jag hängde mkt när jag var liten och det var kul
att höra hur han har det..... var flera flera år sen...

ska planera lite ikväll..
ett informationsblad att ge INFÖR resan...
till våra deltagare.. har grubblat på det en del och
har nu klart för mig hur jag ska sätta ihop det..
tror jag... alltid kul att ha en plan iallafall

kram på er som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0