begravningen

nu har jag fått datum.. de hade dåligt med tider så
vi fick den 9 mars.. men det passar mig perfekt..
mitt emellan skolans resor och just innan jag fyller
och om jag bokar biljetter NU blir de billigare..

flyga eller tåga är väl frågan då...
hur ska jag göra.. vad ska jag välja...
och vilken dag och vilken tid...

ja får se hur det blir med allt..
blir att boka biljetter i helgen..

mamma är inne för behandling idag
och alla värden var bra så det ska bli av..

tänker på er alla...
kram till er som läser

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje djup sorg har en förlorad glädje till föremål.

Tappa inte bort denna riktning.

Låt inte sorgen glömma sitt ärende.

Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få.



Harry Martinson

2009-01-25 @ 11:52:07
Postat av: Caroline så klart ;)

Älskar dig mitt hjärta, hoppas du vet det! Tack för att du finns och för att du lyssnar på mitt gnäll... Kram

2009-01-26 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0