viktnojja

har kommit in i en ny egen kris...
vet inte vad jag ska göra åt min hemska vikt
asså jag kan inte skriva vad jag väger
för jag vet inte och jag vill inte veta

funderade tidigare idag på att be om en
gastrik bypass.. där man opererar bort
en större del av ens magsäck så man inte kan äta

vet inte om det är ett halmstrå...
vet inte om det är lämpligt nu när mamma är sjuk
och mormor har gått bort och skolan kräver mkt

men när ska det annars bli av?
jag blir ju inte gravid.. kanske beror det inte på mig
men det är 50/50 kan beror på mig.. och min vikt

ja jag vet inte.. ska försöka äta bättre..
skriva hemlig lösenordsskyddad matdagbok
får se vad som händer.. kanske kan jag komma igång
med mina pulversoppor sen.. när livet lugnat sig
ja jag vet inte...
funderar på att skriva till vårdcentralen iallafall
de kommer inte kunna hjälpa för jag kan inte gå dit
nu när skolan och livet är på det här sättet...

matdagboken är påbörjad
kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

gumman...jag är oxå inne i en viktkris nu! man lägger på sig kilon väldigt lätt när man icke jobbar :-( vi har köpt pulversoppor från apoteket som faktiskt smakar helt ok, men jag äter vanlig frulle och middag på kvällen. Men vi tänker gå in mer för GI nu! vi kan väll försöka peppa varandra! tycker om dig!!! KRAM!

2009-02-11 @ 22:28:57
Postat av: Carro

Älskade Cina, du är så himla vacker, tycker inte du ska nojja över din fina kropp.. Klart att man får ha nojjor, men man ska vara försiktig så det inte tar över allt.. Jag säger som mammas kompis sa till mig, In med magen, ut med tuttarna och stick näsan i vädret! Du är snygg Cina och du är bäst! Pussar i massor, kram

2009-02-15 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0