tack

jag tycker det är hemskt kul med alla
snälla kommentarer.. det är ju som små bevis
för att min blogg har trogna läsare...

igår var en bra dag.. i kärlekens tecken
idag har vi sovit länge och har nu knappt med tid
för allt som vi planerat, dammsugning, tvätt, handla etc
men nog kommer vi hinna med.. vi måste ju inte
i säng så himla tidigt ikväll då vi sov länge....

närmar sig min jukkasjärvi resa
som jag ska guida och det ska bli kul
men det är hemskt nervöst...
drömmer hemskheter om nätterna
bearbetar väl alla risker...
men jag tror det blr bra.. när det väl är dags

nu ska det bli middag...
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Gummsan!

Jag har en liten utmaning till dig på min blogg.



Kramar

2009-02-01 @ 18:13:26
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp, du skriver ett nytt inlägg, precis som jag gjort=)

Kram

2009-02-02 @ 08:35:20
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha en underbar resa!! lycka till med guidandet ;-)

KRAAAM!

2009-02-03 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0