stannade hemma idag

jag kunde inte ta mig upp..
av den värk som finns i min kropp..
efter att ha sovit en stund till tog jag mig
så upp med stor möda...

känns inte bra att skippa skolan
men när dessa dagar kommer måste jag
som mina vänner ständigt påpekar
lyssna till min kropp... *tackar för dem*

sambon och jag ska ner på stan
se om vi hittar några kärleksgåvor
att ge varandra i morgon...
på alla hjärtans dag...
men vi har svårt att komma oss iväg..

han spelar på sin gitarr och jag håller på med datorn

kram på er som läser
var rädda om varandra idag fredag den 13.de
och imorgon på alla hjärtans dag...




Kommentarer
Postat av: Anna

Ta hand om er i helgen! jag förstår att det känns tråkigt att stanna hemma från skolan, men ibland måste man ladda batterierna och få ny energi! Ha en mysig alla hjärtans dag! KRAM!

2009-02-13 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0