ont i hela kroppen

jag är öm i mina muskler..
varje steg ja varje rörelse gör ont...
det är så att det svider och bränner...

är rädd att gå in i väggen...
men måste kämpa på..
tar en dag i taget och försöker

jag visar inget utåt..
utan sambon och vännerna får höra det

var hos mamma idag
hon ska bli erbjuden boende för en tid
på ett hem där cancersjuka vårdas..
där hon har personal omkring sig
på ett annat sätt än vad hon har hemma i lgh
och hon var väl inte sprudlande glad
men ska dit och hälsa på imorgon

vi får väl se
en dag i taget var det...
imorgon är det skola...

kram på er och tack för ni läser

Kommentarer
Postat av: Anna

du måste vara rädd om dig min gumma! lyssna till din kropps signaler. Kramar om!!

2009-02-13 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0