ny mobil

har idag köpt en ny mobil som ligger på laddning nu
och ska så göra hela natten.. så imorgon får jag använda den





så ser den ut min nya fina rosa telefon.. en sonyericsson

annars tog jag ledigt idag och var på praktik"intervju" och fick den!!
så det ska bli kul verkligen.. tror verkligen jag kommer trivas där
de verkade ha det mysigt..

vet inte om jag landat riktigt sen resan... känns inte så...
men jag kommer igen...

ha nu en bra kväll alla
och grattis anna som fyller imorgon...
kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket gumman min!! :-)

Vilken fiiin mobil du köpt! KRAM!

2009-02-09 @ 16:15:45
Postat av: Linda

Vilken fin liten rosa pryl du fått tag på=)

Jag behöver oxå byta lur snart, så återkom gärna med vad du tycker om din nya lur sen...

GRATTIS till praktikplatsen!



Kram

2009-02-09 @ 17:59:57
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0